• An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Συλλογή Αποφθεγμάτων

•Ο χρόνος είναι: πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν. (Henry Van Duke)


•Όλες οι γλώσσες γεννιούνται για να εκφράσουν τον άσβεστο πόθο και την ελπίδα που έχουν οι άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι, ότι ο θάνατος μπορεί να πατηθεί. Μόνον αν υπάρχει ελπίδα είναι δυνατό να γεννηθεί νόημα. (Ιω. Καλόμοιρος)


•Όπως η πολλή λύπη φέρνει την ψυχή σε απελπισία και απιστία, έτσι και η πολλή χαρά φέρνει σε οίηση την ψυχή. (Άγιος Διάδοχος Φωτικής)


•Από τη στιγμή που το βασικό μοτίβο του κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία. (Σκότ Πέκ)


•Στο μέτρο τις εξομοιώσεως μας προς τον Χριστό κατά τη γήινη εμφάνιση Του θα ομοιωθούμε ασφαλώς προς Αυτόν κατά το Θείο Είναι Του. Αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίο στη θεολογία ονομάζεται «θέωση» ή «σωτηρία του ανθρώπου». (Αρχιμ. Σωφρονίου Σαχάρωφ)


•Ο χρόνος είναι: πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν. (Henry Van Duke)


•Όλες οι γλώσσες γεννιούνται για να εκφράσουν τον άσβεστο πόθο και την ελπίδα που έχουν οι άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι, ότι ο θάνατος μπορεί να πατηθεί. Μόνον αν υπάρχει ελπίδα είναι δυνατό να γεννηθεί νόημα. (Ιω. Καλόμοιρος)


•Όπως η πολλή λύπη φέρνει την ψυχή σε απελπισία και απιστία, έτσι και η πολλή χαρά φέρνει σε οίηση την ψυχή. (Άγιος Διάδοχος Φωτικής)


•Από τη στιγμή που το βασικό μοτίβο του κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία. (Σκότ Πέκ)


•Στο μέτρο τις εξομοιώσεως μας προς τον Χριστό κατά τη γήινη εμφάνιση Του θα ομοιωθούμε ασφαλώς προς Αυτόν κατά το Θείο Είναι Του. Αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίο στη θεολογία ονομάζεται «θέωση» ή «σωτηρία του ανθρώπου». (Αρχιμ. Σωφρονίου Σαχάρωφ)


•Ο χρόνος είναι: πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν. (Henry Van Duke)


•Όλες οι γλώσσες γεννιούνται για να εκφράσουν τον άσβεστο πόθο και την ελπίδα που έχουν οι άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι, ότι ο θάνατος μπορεί να πατηθεί. Μόνον αν υπάρχει ελπίδα είναι δυνατό να γεννηθεί νόημα. (Ιω. Καλόμοιρος)


•Όπως η πολλή λύπη φέρνει την ψυχή σε απελπισία και απιστία, έτσι και η πολλή χαρά φέρνει σε οίηση την ψυχή. (Άγιος Διάδοχος Φωτικής)


•Από τη στιγμή που το βασικό μοτίβο του κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία. (Σκότ Πέκ)


•Στο μέτρο τις εξομοιώσεως μας προς τον Χριστό κατά τη γήινη εμφάνιση Του θα ομοιωθούμε ασφαλώς προς Αυτόν κατά το Θείο Είναι Του. Αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίο στη θεολογία ονομάζεται «θέωση» ή «σωτηρία του ανθρώπου». (Αρχιμ. Σωφρονίου Σαχάρωφ)


•Ο χρόνος είναι: πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν. (Henry Van Duke)


•Όλες οι γλώσσες γεννιούνται για να εκφράσουν τον άσβεστο πόθο και την ελπίδα που έχουν οι άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι, ότι ο θάνατος μπορεί να πατηθεί. Μόνον αν υπάρχει ελπίδα είναι δυνατό να γεννηθεί νόημα. (Ιω. Καλόμοιρος)


•Όπως η πολλή λύπη φέρνει την ψυχή σε απελπισία και απιστία, έτσι και η πολλή χαρά φέρνει σε οίηση την ψυχή. (Άγιος Διάδοχος Φωτικής)


•Από τη στιγμή που το βασικό μοτίβο του κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία. (Σκότ Πέκ)


•Στο μέτρο τις εξομοιώσεως μας προς τον Χριστό κατά τη γήινη εμφάνιση Του θα ομοιωθούμε ασφαλώς προς Αυτόν κατά το Θείο Είναι Του. Αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίο στη θεολογία ονομάζεται «θέωση» ή «σωτηρία του ανθρώπου». (Αρχιμ. Σωφρονίου Σαχάρωφ)


•Ο χρόνος είναι: πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν. (Henry Van Duke)


•Όλες οι γλώσσες γεννιούνται για να εκφράσουν τον άσβεστο πόθο και την ελπίδα που έχουν οι άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι, ότι ο θάνατος μπορεί να πατηθεί. Μόνον αν υπάρχει ελπίδα είναι δυνατό να γεννηθεί νόημα. (Ιω. Καλόμοιρος)


•Όπως η πολλή λύπη φέρνει την ψυχή σε απελπισία και απιστία, έτσι και η πολλή χαρά φέρνει σε οίηση την ψυχή. (Άγιος Διάδοχος Φωτικής)


•Από τη στιγμή που το βασικό μοτίβο του κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία. (Σκότ Πέκ)


•Στο μέτρο τις εξομοιώσεως μας προς τον Χριστό κατά τη γήινη εμφάνιση Του θα ομοιωθούμε ασφαλώς προς Αυτόν κατά το Θείο Είναι Του. Αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίο στη θεολογία ονομάζεται «θέωση» ή «σωτηρία του ανθρώπου». (Αρχιμ. Σωφρονίου Σαχάρωφ)


•Ο χρόνος είναι: πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν. (Henry Van Duke)


•Όλες οι γλώσσες γεννιούνται για να εκφράσουν τον άσβεστο πόθο και την ελπίδα που έχουν οι άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι, ότι ο θάνατος μπορεί να πατηθεί. Μόνον αν υπάρχει ελπίδα είναι δυνατό να γεννηθεί νόημα. (Ιω. Καλόμοιρος)


•Όπως η πολλή λύπη φέρνει την ψυχή σε απελπισία και απιστία, έτσι και η πολλή χαρά φέρνει σε οίηση την ψυχή. (Άγιος Διάδοχος Φωτικής)


•Από τη στιγμή που το βασικό μοτίβο του κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία. (Σκότ Πέκ)


•Στο μέτρο τις εξομοιώσεως μας προς τον Χριστό κατά τη γήινη εμφάνιση Του θα ομοιωθούμε ασφαλώς προς Αυτόν κατά το Θείο Είναι Του. Αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίο στη θεολογία ονομάζεται «θέωση» ή «σωτηρία του ανθρώπου». (Αρχιμ. Σωφρονίου Σαχάρωφ)


•Ο χρόνος είναι: πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν. (Henry Van Duke)


•Όλες οι γλώσσες γεννιούνται για να εκφράσουν τον άσβεστο πόθο και την ελπίδα που έχουν οι άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι, ότι ο θάνατος μπορεί να πατηθεί. Μόνον αν υπάρχει ελπίδα είναι δυνατό να γεννηθεί νόημα. (Ιω. Καλόμοιρος)


•Όπως η πολλή λύπη φέρνει την ψυχή σε απελπισία και απιστία, έτσι και η πολλή χαρά φέρνει σε οίηση την ψυχή. (Άγιος Διάδοχος Φωτικής)


•Από τη στιγμή που το βασικό μοτίβο του κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία. (Σκότ Πέκ)


•Στο μέτρο τις εξομοιώσεως μας προς τον Χριστό κατά τη γήινη εμφάνιση Του θα ομοιωθούμε ασφαλώς προς Αυτόν κατά το Θείο Είναι Του. Αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίο στη θεολογία ονομάζεται «θέωση» ή «σωτηρία του ανθρώπου». (Αρχιμ. Σωφρονίου Σαχάρωφ)


•Ο χρόνος είναι: πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν. (Henry Van Duke)


•Όλες οι γλώσσες γεννιούνται για να εκφράσουν τον άσβεστο πόθο και την ελπίδα που έχουν οι άνθρωποι, πιστοί και άπιστοι, ότι ο θάνατος μπορεί να πατηθεί. Μόνον αν υπάρχει ελπίδα είναι δυνατό να γεννηθεί νόημα. (Ιω. Καλόμοιρος)


•Όπως η πολλή λύπη φέρνει την ψυχή σε απελπισία και απιστία, έτσι και η πολλή χαρά φέρνει σε οίηση την ψυχή. (Άγιος Διάδοχος Φωτικής)


•Από τη στιγμή που το βασικό μοτίβο του κακού είναι η μεταμφίεση, ένα από τα πιθανότερα μέρη για να βρει κανείς κακούς ανθρώπους είναι μέσα στην Εκκλησία. (Σκότ Πέκ)


•Στο μέτρο τις εξομοιώσεως μας προς τον Χριστό κατά τη γήινη εμφάνιση Του θα ομοιωθούμε ασφαλώς προς Αυτόν κατά το Θείο Είναι Του. Αυτό ακριβώς είναι εκείνο, το οποίο στη θεολογία ονομάζεται «θέωση» ή «σωτηρία του ανθρώπου». (Αρχιμ. Σωφρονίου Σαχάρωφ)



Εγγραφείτε στο Newslette

Όνομα:
Email:

Τοποθεσία

Τελευταίες αναρτήσεις:

1. ΟΜΙΛΙΑ π. ΑΝΔΡΕΑ: Συμπαράσταση στους ασθενείς (5 λεπτά)

2. ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ: Η λύπη φεύγει μόνο αν θέλεις!

3. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ: Εν όλη καρδία

4. ΟΜΙΛΙΑ ΛΕΜΕΣΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: Εις τον Εσπερινό της Συγγνώμης (2016) 15 λεπτά

5. ΔΙΑΦΟΡΑ: Από το Ιουλιανό στο Γρηγοριανό ημερολόγιο

6. ΚΕΙΜΕΝΑ π. ΑΝΔΡΕΑ: Η πρόσκληση για το στάδιο των αρετών

7. ΚΕΙΜΕΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ: Στο κατώφλι της πύλης της Μ. Σαρακοστής

8. ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΩΝ: Διάφορα

 

 

Λόγος για τα παιδιά

Γιώργου Ματσαγγίδη

Τα παιδιά είναι ένα κομμάτι τ’ ουρανού στη γη. Μέσα στον κόσμο του εμπορίου, των αντιδικιών, της τάσης για επικράτηση και επιβολή, τα παιδιά αποτελούν την πιο όμορφη παραφωνία. Δεν είναι μόνο η απλότητα που τα κάνει να ξεχωρίζουν, δεν είναι η ανεμελιά τους. Είναι ότι ζουν σε μία άλλη διάσταση, όπου τα «σπουδαία», τα «μεγάλα», τα «σημαντικά» χάνουν κάθε αξία. Οι αγωνιώδεις φροντίδες μας και οι ανόητες μέριμνες δεν έχουν τη δύναμη ν’ αγγίξουν τα παιγνίδια τους. Ζουν τόσο έντονα, τόσο δυνατά το παρόν, που ελευθερώνονται από το παρελθόν και δεν χάνονται στο μέλλον.
Τα παιδιά είναι μία μαρτυρία χαράς, ένα τραγούδι ελπίδας που ομορφαίνει τη ζωή μας.
Σίγουρα η επιστροφή στην παιδική ηλικία είναι αδύνατη, αλλά η αντιμετώπιση των καταστάσεων με τη λογική της καρδιάς είναι δυνατή και αναγκαία, γιατί πέρα από την ειρήνη που προσφέρει θα’ ναι και η λύση πολλών προβλημάτων που μας ταλαιπωρούν και μας πνίγουν.